W kolorze kwitnących kasztanów

Cześć,

Dzisiaj przygotowałam moją pierwszą pracę inspiracyjną (klik). Miałam możliwość zaprezentowania się na blogu Wyzwania nie kartkowe (https://niekartkowo.blogspot.com/), dzięki wygranej w wyzwaniu Niebo nade mną.

Temat wyzwania od razu do mnie przemówił. Kwiaty kasztanowca są białe z zewnątrz a różowe wewnątrz, co według mnie idealnie nadaje się na LO.



Na papier scrapowy nałożyłam białe gesso, celowo jest położone nierówno, zarówno by uzyskać fakturę jak i pozostawić lekko widoczny wzór z papieru.


Niestety nie jestem w stanie dokładnie wymienić, jakich farb i mgiełek użyłam, by powstał ten kolor (wyciągnęłam wszystkie różowe preparaty jakie miałam w domu). Na pewno duży udział w kolorze mają farby Prima Marketing.


Dziękuję serdecznie za możliwość zaprezentowania moich prac na blogu:) i dziękuję Uli za miłą rozmowę i prowadzenie mnie za rękę:)

Moją pracę mogę zgłosić na wyzwania, więc skorzystam z tej możliwości:
1. 13 arts (jako produktów użyłam m.in białe gesso, gel medium, szklane mikro kulki w 3 rozmiarach)


https://13artspl.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-66-challenge-66.html,

2. Zielone koty


https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-ocalic-od-zapomnienia.html,

3. Ego craft
zainspirowały mnie delikatne kwiaty i kolory ale przede wszystkim cały "wydźwięk" moodboardu skojarzył mi się z relaksem, spokojem i pięknem a tak kojarzy mi się to zdjęcie. Mam nadzieję, że chociaż trochę tych odczuć oddałam na pracy:)
 https://egocraftpl.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-18-moodboard.html 

Komentarze

  1. Piękna interpretacja kwitnących kasztanów :) Super wykorzystane media - faktury i kolory świetne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful, love the soft layers :) Thanks for playing along at 13Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Jestem zachwycona! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft.pl PS. Dodaj proszę informację, co z moodboardu Cię zainspirowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, kwiaty wyszły Ci niesamowicie :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna mediowa praca!! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny layout! Jestem pod wrażeniem zarówno pracy jak i zdjęcia tej małej Księżniczki. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny Layout, nastrojowy i świetnie skomponowany! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  8. So gorgeous 😍 Thank you so much for joining us at #13arts

    OdpowiedzUsuń
  9. What a wonderful design and great techniques!!!! Love it! Thank you for playing with us at 13Arts!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning layout!! Wow! Thanks for joining us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, delikatne i dziewczęce, dopracowane w każdym szczególe, zachwycajaca praca

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję za zabawę z egocraft!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz