Z sercem


 Cześć,

Dzisiaj skończyłam przygotowywać kartkę w kształcie serca. Starałam się aby nie była standardowa, dlatego wykorzystałam ciemniejsze kolory.





W papierze z serii Nostalgic Nature Colours wytłoczyłam kwiatowe wzory, dla podkreślenia wytłoczenia użyłam złotego tuszu.





 Liście pokryłam złotym pudrem do embosingu


 Na koniec całość pochlapałam złotą ecoliną.

Pracę zgłaszam na wyzwania:

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-z-sercem.html




https://filigranki-pl.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-30-z-sercem-w-roli-gownej.html



Komentarze

  1. Bardzo ładną kartkę zrobiłaś, jest nietypowa w wykonaniu bo i kształt serca i użyte media :) Śliczny ten aniołek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się by kartka była niestandardowa:)

      Usuń
  2. Piękna kolorystyka i fajne mediowe tło :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt :) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :) - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna walentynkowa praca :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz