Album pełen uśmiechu

Od kiedy zobaczyłam serię papierów "Mój skarb - dziewczynka" zaprojektowanych przez Craft o'clock, wiedziałam, że będę chciała zrobić z nich album dla mojej córeczki. Trochę czasu mi to zajęło, ale dzisiaj album jest już prawie gotowy. Brakuje jeszcze zdjęć i małych dodatków które będą je uzupełniać.
Album pełen uśmiechu ma się składać z uśmiechniętych buź mojej Lili. Oczywiście jeśli będzie miała ciekawe zdjęcia "małego focha" to także je tam dodam. Może powinnam go nazwać "album pełen grymasów" ?
Album jest wielkości 20 na 20 cm. Wykonałam go z beermaty, którą okleiłam białym papierem.
Album zamyka się na klamrę, dlatego nie mogłam zbyt ozdobić okładki.


Album otwierany jest na dwa etapy:
1. góra-dół

  2. prawo-lewo


Kilka zbliżeń:
1. wewnętrzna część górnej klamry i dolnej klamry


Prawa strona, albo lewa ;)
 Wnętrze albumu składa się z 4 części




 Album zawiera także miejsca na zdjęcia buzi Lili z pierwszych 12 miesięcy życia
 Każdy miesiąc jest kieszonką w której zmieści się tag z opisem, co ważnego się wydarzyło w rozwoju małej.





Bardzo trudno jest opisać z czego składa się album, może na przyszłość powinnam pomyśleć o filmie.


Komentarze

  1. Album jest absolutnie wspaniały! Widziałam na żywo, więc wiem :) A sposób zamykania absolutnie anektuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Takie słowa od nauczycielki to na prawdę miło przeczytać:)
    Zrób coś świetnego z tego sposobu zamykania, już nie mogę się doczekać efektu!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz