Pokusa

Cześć,

Dzisiaj przygotowałam czekoladownik w oparciu o tutorial ze strony http://blog.lemoncraft.pl/2018/02/lets-scrap-together-5.html.

Cała praca składa się z papierów ze starej kolekcji "nie zapomnij o mnie", polskiego producenta Lemoncraft. Dodałam kilka kwiatków oraz napis wydrukowany przy pomocy drukarki do etykiet.

Czekoladownik zamykany jest na magnesy.

Na okładce dokleiłam motylki wycięte z jednego z papierów z kolekcji. Motylki pokryłam glossy accents.

Nie chciałam, żeby okładka była zbyt płaska, dlatego nałożyłam przez maskę pastę brokatową (połączyłam białą z niebieską pastą by nie był kolor zbyt jednolity)




Po wewnętrznej stronie okładki jest kieszonka, do której można włożyć tag z życzeniami czy zdjęcie





Z tyłu przez tą samą maskę co na okładce, nałożyłam biały tusz, by dodać trochę więcej muru. Niestety nie widać za dobrze tego na fotografiach.



Czekoladownik oczywiście zgłaszam na wyzwanie LEMONCRAFT (kto nie próbuje ten nie wygrywa:) )

Komentarze

Prześlij komentarz