Balon

Cześć,

Zapraszam do obejrzenia dość nietypowej, przynajmniej jak na mnie, pracy. Balon, przygotowałam z myślą o wyzwaniu w Craft o'clock "Marzenie dziecka".

Czyż dzieci nie marzą o lataniu?


Wykonałam go z plastikowej żarówki, jaka mi pozostała z jednego z RetroKit'ów. Żarówkę pokryłam białym gesso, a następnie farbą z efektem mchu, nadając mu zielony kolor.
Motyle wycięłam z arkuszy AltairArt.


Zamiast kosza użyłam zakrętki, która została wypchana mchem.


Motyle mniej więcej układałam kolorystycznie, więc z każdej strony praca wygląda inaczej.


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1. Craft o'clock:
http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=2866 

2. AltairArt
 Dla mnie najbliższy dzień dziecka jest bardzo wyjątkowy, gdyż jest to pierwsze święto dziecka mojej córeczki:)

Zdjęcie użytkownika Anka Vahovitz.

3. Essy-floresy

Komentarze

  1. Genialny! Jestem pod mega wrażeniem zarówno projektu jak i włożonej pracy :) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie 👌 Bardzo pomysłowe ułożenie motylków. Będzie wszędzie pasowało Twoje dzieło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie. Bardzo dziękuję , że podzieliłaś się balonikiem na blogu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł:) i świetna praca. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  7. WooW! Genialny balon! Piękna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft'O Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz