Gwiezdne Wojny

Cześć,

W jaki inny sposób może fanka Gwiezdnych Wojen uczcić 4 maja, jak nie zrobienie tego:


Dobrze, przyznam się, historia była inna:)
Na blogu art-piaskownica jest wyzwanie "style-rock", zastanawiałam się na głos w samochodzie, co można do tego wyzwania przygotować. Muzyka rock'owa jest mi bliska, ale pomysłu nie miałam. Wtedy w radiu usłyszałam "In the end" Linkin Park i w mojej głowie pojawił się zarys tej pracy, Han Solo uwięziony w karbonicie a wokół niego słowa piosenki. Dzień później internet mnie poinformował, że mamy dzień SW.

Mam nadzieję, że za daleko ze swoimi wizjami nie odpłynęłam i że łapię się w ramach wyzwania:) Jeśli nie to trudno, z pracy jestem strasznie zadowolona, na pewno będzie gdzieś w ważnym miejscu stała.

To teraz trochę detali:


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1. Art-piaskownica
http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/04/style-rock.html

Komentarze

  1. W związku z wygraną w wyzwaniu niekartkowym http://niekartkowo.blogspot.ie/2018/05/wyniki-wyzwania-4-results-of-challenge-4.html proszę o kontakt mailowy w sprawie gościnnego występu na adres email, który znajdziesz na mojej stronie http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały, bardzo pomysłowy projekt - zabawa z fakturą i kolorem dała świetny efekt . Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrocznie ale bardzo ciekawie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Оригинально! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz