Uśmiechnięty tag

Cześć,

Dzisiaj w ramach światowego dnia scrapbookingu, na FB Scrapelektrownia  były wyzwania. Świetna okazja do wspólnej zabawy dla osób, które jak ja, nie mają za bardzo z kim scrapować:)

W ramach zabawy powstały u mnie dzisiaj (może jutro jeszcze coś dodam) trzy prace:
- malutki albumik
- tag
- LO

W tym poście zapraszam do obejrzenia taga:




Papiery i dodatki z serii Lavender, Prima Marketing.

Jako, że bez umieszczenia pracy w wyzwaniu, raczej nikt jej nie obejrzy to wysyłam na:
1. Tricks art







https://tricksartist.blogspot.com/2018/04/wyzwaniechallenge-42018.html 

2. Szuflada
 (poza zdjęciem, fiolet dominuje, mam nadzieję że to wystarczy:) )

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-majowe.html

Komentarze

  1. Śliczny tag, dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę uśmiechnięty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny tag! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie fioletu jest całkiem dużo, śliczny, radosny tag. Witam w wyzwaniu Szuflady:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz