Kursy internetowe z Karoliną

Cześć,

Od jakiegoś czasu Karolina (nie używam nazwiska bo nie mam zgody zgodnie z RODO;)) wprowadziła warsztaty on-line. Początkowo myślałam, że to nie dla mnie, po co mam korzystać z internetowych kursów, skoro w moim mieście często są organizowane warsztaty a i Karolinę można na nich spotkać. Jednak, jak zauważyłam warsztat Romantyczna piękność to nie mogłam się powstrzymać i zaryzykowałam. Lubię promocje, więc jak Karolina napisała o zniżce na warsztat Narzędziownik to zaryzykowałam i zapisałam się na oba. Ryzyko zdecydowanie się opłaciło! W cenie warsztatów jest bardzo dużo materiałów (po skończeniu mam ich jeszcze sporo) a dzięki mniejszym pojemniczkom jestem w stanie przetestować różne firmy.  Na samych warsztatach sporo się nauczyłam, Karolina nakręciła filmiki pełne informacji. Poza etapami tworzenia otrzymujemy wskazówki na temat kompozycji czy sposobu używania materiałów.

Na koniec dodam tylko informację, że Karolina dla kursowiczów ma niespodziankę;)

Teraz zapraszam do oglądania zdjęć.

ROMANTYCZNA PIĘKNOŚĆ:






NARZĘDZIOWNIK:





Komentarze