Rozgwiazda


Cześć,

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojej wakacyjnej inspiracji dla Artimeno. Mają na FB dobrze zorganizowaną akcję "Wsparcie na starcie". Serdecznie zapraszam do dołączenia i wspólnej zabawy:) I bądźcie aktywniejsi ode mnie:P

Zaznaczam, że praca nie była wykonana w ramach DT:)















Dziękuję dziewczyny za zaproszenie do wspólnej zabawy:)

Jeśli chcecie poznać opis powstawania mojej pracy, zapraszam na blog Artimeno.

W pracy użyłam:
1. Woodouts - baza rozgwiazda 
2. Finnabair :
a) gel medium
b) mgiełka - Spring dandelion
c) woski -  Electric Violet, Mint Sparkle, Brushed Iron, Vintage Gold, Lucky Emerald
d) brokaty z zestawu: złoty, ciemno złoty, srebrny niebieski i fiolet
e) farby z serii Liquid Acrylic (niestety nie zapisałam kolorów)
3. Lindy's gang - mgiełki: Grab a guy gold, Witch's potion purple, Tainted love teal, Tiberian poppy teal, Time travel teal
4. AB Studio - maska kropeczki


Pracę zgłaszam na wyzwania:


https://infoscrapkowo.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-43-morskie-opowiesci.html 

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/07/wyzwanie-wakacyjne-klimaty.html
Pozdrawiam,
Asia

Komentarze

Prześlij komentarz