Jednorożce

Cześć,

Uwielbiam jednorożce, moja dwu letnia córka ma ich sporo.  Jednorożec był pierwszą maskotką jaką jej kupiliśmy, zanim Lili jeszcze się urodziła. Gdy na rynku pojawiły się nowe papiery z jednorożcami, wiedziałam że je wykorzystam. Pierw pracowałam na tych papierach na darmowych Make and take w  ramach Twórczego Końca Lata, a później wzięłam się za LO. Wybrałam do niego zdjęcie, z jednorożcem o którym pisałam w drugim zdaniu;)










Użyłam:
Maski:
1. AB studio - gwiazdy,
2. 13 arts - gwiazdozbiór
3. Papiery: Zoju design
4. gansai tambi pearl colors
5. fabryka weny: serduszka, gałązki z listkami małe, gałązki z listkami małe kępki

6. Lindy's Gang flat magicals: ocean breeze blue, plumeria pink, magical mai tai
7. Lindy's Gang mgiełki: scintillating silver, raspberry lemonade,
8. Prima Marketing mgiełki: spring dandelion, fairy pond,
8. pasta little birdie shimmer cloud
9. pasty finnabair,, Frosty pearl i Mistic turquoise


Kreatywnego dnia!

Komentarze