Skrzynia na skarby przywiezione znad morza

Cześć,

Dzisiaj chciałam Was zaprosić do obejrzenia pracy, jaką przygotowałam z myślą o wyzwaniu w Lindy's Gang. Delikatne kolory, jakie są tematem wyzwania umieściłam w tle tego małego pudełka.

Wszystkie informacje na temat wyzwania znajdziecie tutaj (link)








A teraz dwa zdjęcia samej skrzyneczki


Użyłam:

1. Puder do Embossingu :madonna robe bluebgold
2. Magicals :Hawaiian islands magical flat powders
3. Mgiełkiclam-bake-beige
delphinium-turquoise
cest-la-vie-cerise
lucky-shamrock-green
california-poppy-gold
raspberry-lemonade

Pracę zgłaszam na wyzwania:

http://sklepikgosi.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-35-ach-to-morze-praca-z.html


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2295711543860264&set=oa.2308064905909909&type=3&theater

Komentarze

  1. Piękna skrzyneczka. Od razu widać że będą tam same skarby. Super kolory i warstwy. Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ona energetyczna, aż chce się zapełnić ja skarbami.
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - Kasia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  4. 23 year old Legal Assistant Emma Ferraron, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like "Swarm, The" and Kitesurfing. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Bentley Speed Six Tourer. zobacz strone www

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz