Whats your Raashi - MMA challenge

Cześć,

Dzisiaj zapraszam Was na moją pierwszą inspirację w ramach DT Mixed media academy. MMA jest to blog wyzwaniowy, którego główną zasadą jest przygotowanie pracy w oparciu od moodboard, bez oszczędzania mediów;)

Moim znakiem zodiaku jest strzelec, stąd umieściłam na pracy metalowe strzały. Poza tym, moja inspiracja jest dość swobodna, niebo, gwiazdy nocą, konstelacje...i magia.

Pierwsze wyzwanie nosi nazwę "What's your Raashi" co oznacza, jaki jest Twój znak zodiaku. Link do wyzwania znajdziecie klikając w moodboard poniżej:



A teraz kilka zdjęć mojej pracy:








Użyłam

1. Woodouts - baza koło
2. Decoart extreme sheen - gold i sterling silver
3. finnabair - metaliczne farby: pure sunshine, gold rush, mermaid teal,amethyst, pink blush, midnight sky
farba z serii sparks - fairy wings,
woski: vintage gold, aged brash
4. Filigranki - maska w gwiazdki



Kreatywnego dnia!

Komentarze