Praca na blejtramie w stylu steampunk

Cześć,

Dzisiaj mam jedna z dwóch scrapowych nowinek:) Dostałam się do DT Fabryki Weny i dzisiaj przypada dzień mojej pierwszej inspiracji:).

Na moją pierwszą pracę wybrałam kolekcję Steampunkove Reniferove. Jak sama nazwa wskazuje mamy tu dużo elementów związanych z trybikami, machinami, czyli coś idealnie stworzonego pod media:). Głównym elementem mojej pracy jest balon, który ma symbolizować początek mojej przygody:)








Użyłam:
Tekturki:
1 Latający balon
2 Akcesoria
3 Zębatki duże
4 Zębatki małe
5 Nakrętki
AB studio:
1 Elementy do wycinania
2 Elementy do wycinaniaMaska 1
3 Maska 2
Lindis gang:
1. Magical shakers: time travel teal, cuckoo clock cardinal, cathedral pines green, grab a guy gold
2. Spray: grab a gay gold, incadescent copper, california poppy gold, mystic malahite, burnt umber, dark chockolate truffle
3. Embossing powder: kings midas gold
Metalowe elementy:
mitformcastings
scrap-hobby

Finnabair:
1.złota pasta
2. Brokat
3. Metaliue: Gold rush, hazelnut, steampunk copper, golden moss
4. Glass glitter: Gold Rush, Copper
5. Waxes- Bronze age, Vintage gold
skrzydła
Kreatywnego dnia


Zgłaszam na wyzwania:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/08/dt-magda-style-steampunk.html

Komentarze

  1. Asiu, boski, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykły blejtram! Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy :) Dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wieści i świetna praca! Do tego wyczuwam już ... nutkę Halloween! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz