Na zawsze razem

Cześć,

13 arts obchodzi swoje 7 urodziny i z tej okazji ogłosili konkurs, przygotowanie jakiejkolwiek pracy z użyciem min. 3 produktów wymienionych tutaj

Nie mogłam się temu oprzeć, więc powstało dziwne, lekko straszne coś.

Tag na bazie oczywiście Woodouts, zdjęcie od AB Studio, medium do spękań od Ranger, a cała reszta od 13 arts.

Pobawiłam się mieszając różne media i kolory i jestem z siebie zadowolona:) Całość lekko się błyszczy, mimo że nie użyłam wosków. Zachęcam do zabawy z mediami:) Sama chyba muszę częściej do tego siadać.















Ps. dodałam Czaszunię









 Użyłam:
Produkty od 13arts:
5. Color glow: Amber i Emerald
7. Rainbow colors: Turquoise i Black

Kreatywnego dnia

Komentarze

  1. Wspaniała praca! Uwielbiam Twoje mediowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) tym bardziej że uwielbiam Twoje kartki z wiankami!:)

      Usuń
  2. 22 year-old Data Coordiator Alic Siney, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Geocaching. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Bentley Litre Le Mans Sports 'Bobtail'. artykul

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz