Pamiątka z wakacji

Cześć,

Dzisiaj forma po którą nie za często sięgam:) Efekt bardzo mi się spodobał, więc może niedługo będzie u mnie więcej LO. Pracę przygotowałam w ramach DT Fabryki Weny (link)

W wakacje odwiedziliśmy papugarnię. Poza bliskim poznaniem z ptakami można nazbierać tam trochę piór, które koniecznie chciałam wykorzystać właśnie w LO. Jak pióra, to nie mogłam nie użyć kolekcji z piórami Fabryki Weny. Jeśli jeszcze jej nie znacie, zobaczcie co ma do zaoferowania (kliknij).


 Embossing na gorąco, znajduje się w tle a także na tekturkach
 Dużo chlapań, zacieków to to co lubię:)
 Tekturki jedynie w niewielkim stopniu zmieniły kolor.
 Błyszczeć się muszą, aby wybić zdjęcie
 Pasta teksturalna - oczywiście

 Trochę warstw

 I widać piórka


Użyłam:

1. Fabryka Weny:
ramka okrągłazestaw warsztatowy Scrapkate
2. Lindy's Gang:
Mgiełka Delphinium Turquoise
Embossing powder: King Midas Gold
Skahers: Grab a Guy Gold i Time Travel Teal
3. Prima
Mgiełka: Fairy pond, Spring Dandelion
Stempel: gothic book
Icing Paste: White gold i mystic turquoise

Kreatywnego dnia!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet nie wiesz jak dziękuję:) Na prawdę nie jestem przekonana co do moich LO, a to mnie na pewno zachęci!:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz