Zamek Halloweenowy

Cześć,

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia inspiracji, jaką przygotowałam dla DT Fabryki Weny. Mój zamek halloweenowy nie jest straszny, gdyż dla mnie ten dzień ma pomóc nam w przełamaniu lęków i obaw przed duchami, potworami i innymi nieistniejącymi dziwami.

  Widoczne czarne plamy, które miały podkreślić starość posiadłości, to pasta z drobnym piaskiem.


  Na nagrobkach użyłam pasty z efektem kamienia.
Kamienie, które widać, m.in. na głównej wierzy robiłam przy pomocy nuvo drops. Bez masek, czy szablonów.





Użyłam:
1. Zamek 3D z Fabryki Weny
2. Nuvo drops black
3. Lindy's gang Black Forest Black
4. Farby metaliczne Finnabair: Golden Moss, Dark Velvet, Crocus Field, Red Wine, Royal Red, Coral Reef
5. Stone effect paste od Pentart
6. Texture sand paste i Cracle glaze paste od Decoart

Komentarze