Don't blink

Cześć,

Dzisiaj inspiracja dla DT Woodouts. Ponownie wykorzystałam bazę anioła, tym razem smuklejszą.

Poprzednio, zrobiłam aniołka inspirowanego książką (małego, kochanego i kichającego Licha), a dzisiaj Anioł z serialu Doctor Who.
Każdy fan serialu wie, jakimi istotami były anioły z kamienia. Przerażające, mordercze, poruszające się w bardzo specyficznych okolicznościach. Dlatego, tym razem nie dodałam elementu humorystycznego w postaci próby namalowania twarzy. Praca na przypominać rzeźbę - w tym celu użyłam farb kredowych w odcieniu bieli i szarości, które zostały wytarte papierem ściernym. Kamienne kwiaty pokryłam pastami do efektu kamienia. Na koniec napis - Don't blink.

Czerpiecie inspiracje z ulubionych opowieści?








 

użyłam:
1. Woodouts- baza anioł
2. Tim holtz - maska
3. Decoart - farby kredowe
4. Pentart - pasta efekt kamienia
5. Finnabair - pasty strukturalne

Komentarze

  1. 48 year old Database Administrator II Danielle Gudger, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Driving. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. Nazwa domeny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz