Kamieniczka post-apo

Cześć

Mój mąż niedawno wrócił z delegacji z pewnego egzotycznego kraju. Jak mi je opisywał użył określenia "jakbym chciał kręcić film post apo to właśnie tam" i stąd narodził się mój pomysł na ozdobienie jednej z Woodoutsowych Kamieniczek.
Plan był taki - piękna, odnowiona kamieniczka, w wyniku opuszczenia, braku renowacji zaczęła niszczeć. Jak budynek po apokalipsie. 

Jeśli jesteście ciekawi opisu, krok po kroku to zapraszam do Woodouts.

 Maskę w domu używamy na co dzień ;)

Z tego efektu jestem niezmiernie zadowolona. Oczywiście jest to bardzo duże zbliżenie.


















Użyłam:

2. Farby Decoart: Cinnamon brown, Bright orange, Tuscan red, 
3. Modeling paste Decoart
4. Cracle paste Decoart
7.  Maska Snipart i Latarnia Morska
10. Clear gesso, Medium do spękań przeźroczyste, czarna farba, 

Komentarze