Serce na nowy rok

Cześć,

Dzisiaj mam dla Was serducho jakie przygotowałam dla DT Woodouts. Baza świetna, kształt serducha bardzo ładny i łatwy do zagospodarowania.

kilka zdań na temat samej pracy i jej przesłania:
Miłość nie jedno ma imię, oraz nie jedną formę. Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, czas który sprzyja dzieleniu się miłością i dobrym słowem, ale nie zapominajmy o tym, że nadchodzi nowy rok.

Przygotowałam pracę na bazie serce (15 cm). Wybrałam małą formę, ponieważ koniecznie chciałam wykorzystać odlew z maską, która ma symbolizować zabawę sylwestrową, a jej rozmiar jest niewielki. Użyłam dużo elementów, które kojarzą mi się z moim przesłaniem, aby nowy rok był lepszy od obecnego (nawet jeśli ten obecny jest dobry). Skrzydła - dodają wiatru, zachęcają do działania oraz przypominają, że nie jesteśmy sami. Zegary - przemijający czas, łapmy chwilę póki trwa, nie traćmy czasu na zamartwianie. Trybiki, elementy zegarowe, mechaniczne - jesteśmy w ciągłym biegu, nie zostajemy w miejscu, ale pamiętajmy by mieć czas ma to co najważniejsze. Na koniec napisy z przesłaniem.

Jeśli chcecie poznać opis (niestety nie zrobiłam tutorialu ale niedługo powstanie jakiś film) to zapraszam na blog Woodouts









 Pracę zgłaszam na:

https://lindysgang.blog/2019/12/01/december-challenge-is-here/

https://mixedmediaplace.blogspot.com/2019/11/november-challenge.html

użyłam:
1. Serce Woodouts
2. tekturki Fabryka Weny
3. Mgiełki Lindy's Gang: Witch's Potion Purple, Tweedle Dee Denim, Delphinum Turquoise, Tibetan Poppy Teal, Afternoon Delight Denin, French Lilac Violet
4. Woski - Finnabair: Brushed Iron i Silver 
SeeArt - srebro księżycowe

Komentarze

  1. Szalejesz z mediami Asiu! Podziwiam! serducho piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Very elegant! Thank you very much for sharing with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so gorgeous! Thank you for playing along with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful work! Love the color and design! Thanks a lot for playing along with us at MMP!

    OdpowiedzUsuń
  5. 25 yr old Software Consultant Dolph Vowell, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Joe and Knitting. Took a trip to Boyana Church and drives a Ferrari 500 Mondial Spider Series I. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz