Rozegraj to mądrze

Cześć,
Witam się z Wami pierwszego dnia 2020 roku pracą, która jest zapowiedzią tego, co już niedługo pojawi się w sklepie Woodouts. Moja inspiracja przygotowana jest w ramach DT Woodouts.
 
Nowości będzie kilka, ja na dzisiejszą pracę wybrałam dwie z nich - figury szachowe.

Zwykle figury czasowe są białe i czarne, dlatego długo się nie zastanawiałam i wybrałam te właśnie kolory na tło. Obie bazy pokryłam gesso o odpowiednim kolorze. 
 


Biała figura przez swój dostojny kształt skojarzyła mi się z królową śniegu, albo z Białą Czarownicą z Narnii, dlatego postanowiłam ubrać ją w niebieskie i srebrne kolory. 
 




 Czarna figura, to oczywiście symbol z Alicji w Krainie Czarów, dlatego użyłam czerwonych róż i złoto-czerwonej korony.
 
 
 
Obie figury powstawały w takich samych etapach, które w kilku etapach opisałam na blogu Woodouts.

Mi się bardziej podoba kolorystyka białej, ale tło czarnej. A Wy macie swoją faworytkę?


Kreatywnego dnia,
Asia
 

Komentarze