Zasypało śniegiem wszystkie drogi

Cześć,

Zapraszam Was na pracę, jaką przygotowałam w ramach DT Fabryki Weny.

Co robicie z tekturkami, papierami i innymi przydasiami w świątecznym temacie?
Ja do tej pory odkładałam do osobnego pudełka i wyciągałam dopiero przed kolejnymi świętami. Co roku dokupywałam nowe przydasie, więc pudełko robiło się coraz większe i większe.
W tym roku postanowiłam to zmienić, nie odkładać ale wykorzystać i tak postały te ATC.

Wzięłam tekturki od Fabryki Weny, papiery od UHK Gallery oraz dodatki z 7 dots Studio. 
Planuję częściej sięgać po świąteczne dodatki, w ciągu całego roku, ciekawe czy mi to wyjdzie;)





 



Kreatywnego dnia,
Asia

Pracę zgłaszam na:

http://blog.lemoncraft.pl/2020/01/wyzwanie-scrapbookingowe-z-moodboardem.html

Komentarze

  1. Beautiful work! There is a mood of snowy winter here. The palette of the inspiration Board is perfectly conveyed! Thank you for participating in the lemoncraft blog assignment!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz