Dla pań ze żłobka

Cześć,
 
Do zakończenia roku szkolnego jeszcze dużo czasu, ale ja już postanowiłam przygotować coś na pożegnanie z paniami ze żłobka. 

Wybrałam w tym celu bazę Kamieniczkę 3 z Woodouts (link do wszystkich kamieniczek tutaj)

 Bazę pokryłam papierem o tematyce vintage (wybrałam go ze względu na "stary" kształt kamieniczki). Aby nie było zbyt jednolicie, przy pomocy maski i pasty strukturalnej stworzyłam efekt cegieł. Mgiełki pomogły mi cegły uwidocznić, użyłam koloru różowego, brązowego i odrobiny czerni. Cegły są przeźroczyste (dzięki użyciu pasty przezroczystej) więc gdzieniegdzie przebija papier z tła. Na koniec dodałam kilka elementów wyciętych z papierów, a kojarzących się z tematem. 
Pomimo kontrastu postaci i tła uważam że efekt jest dość ciekawy, a Wam jak się podoba takie zestawienie?










Kreatywnego dnia,
 

Komentarze