Tag - make a wish

Cześć,

Dzisiaj mam dla Was tag, z którego jestem bardzo zadowolona, chociaż początkowo miał wyglądać zupełnie inaczej. Tag oczywiście jest przygotowany na bazie Woodouts, dlatego pomimo moich mediowych pomyłek, nie miałam problemu by go uratować.

Co zrobiłam nie tak? Chciałam sama przygotować kolorową pastę przy pomocy proszku magical shakers od lindys gang, metoda prosta proszek+woda+pasta biała, ale ja użyłam w złej kolejności i wyszła zbyt gumiasta aby ją przeciągnąć przez maskę. Wzięłam szpatułkę i zwyczajnie rozprowadziłam wzór. Gruby materiał z jakiego zrobiona jest baza spokojnie to przyjął, nic się nie pozwijało jak w przypadku tagów papierowych. Dalej to już tylko dodałam kompozycję z elementów wyciętych z papierów.

A oto kilka zdjęć:









Użyłam:
1. Tag Woodouts (mały)
2. AB studio papiery: https://shop.agabaraniak.com/pl/papiery-do-scrapbooking/diary
3. Lindys: magical

Komentarze