Biurko alchemika

Cześć,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam małą, ale mocno błyszczącą kompozycję. Biurko alchemika, który poza zegarem odliczającym czas ma także czaszkę, odstraszającą zło.
Na HDFowy baner nałożyłam wzór przez maskę i przykleiłam poszczególne elementy z żywicy. Całość pokryłam czarnym gesso a po jego wysuszeniu zabrałam się do wydobywania detali. Z połączenia wosku oraz proszków color glow oraz shiny powder powstały mi piękne metaliczne woski, które warstwami nakładałam na pracę. Najciekawsze w użycaniu półproduktów jest to, że można je dowolnie mieszać i efekt za każdym razem jest zaskakujący. Zachęcam wszystkich do eksperymentowania.

Na końcu posta możecie zobaczyć film w jaki sposób ta praca powstawała. Niestety na koniec film mi się uczył, ale bajistotniejsze elementy są widoczne:)

Jeśli film wam się spodobał to zachęcam do subskrypcji mojego kanału, będę się teraz starała dawać więcej filmów.













I obiecany film:
 

 Kreatywnego dnia,
Asia

Komentarze

Prześlij komentarz