Klucz

Cześć,

Dzisiaj mam dla Was kolejną inspirację dla Woodouts. Dla dzisiejszej inspiracji wybrałam bazę KLUCZ, która przysłużyła się do przygotowania małego wieszaka na klucze. Bazę pokryłam czarnym gesso, jest to główny podkład jaki wybieram dla metalicznych projektów, ze względu na kolor jaki wydobywa z metalicznych farb. Użyłam jednej z moich ulubionych masek (też używacie że masek nigdy za dużo?) dodatkowo, aby praca nie była zbyt płaska użyłam kilku trybików wyciętych z HDFów na które przykleiłam "złośliwy" napis. Na koniec dodałam koraliki, perełki i złoty brokat, chyba było mi za mało blasku. Używacie bazy Woodouts do projektów użytkowych?









Kreaywnego dnia,
Asia
 Pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggXJWm4M-qH-jcbiALDbwuraq0Unbu0OszYxmoawD-JoBDcfCgai8oHdsZ6rsAH5hnZq114q7UjXClU_0B1Ob0Z2xr2rDHJ-VhFDyCogkSHLVQClwJlMIGaelk5LPcHhKQK72PezZ4wgU/s640/moodboard-mmp-4-2020.jpg

Komentarze


  1. Pretty! Thank you for participating at MMP!

    OdpowiedzUsuń
  2. How original! Great alteration! Thank yu for joining MMP this month.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz