Cześć,

 

Dzisiaj praca konkursowa. Jak zobaczyłam wyzwanie w Nomadic Souls Diaries to wiedziałam, że to coś dla mnie;). Wybrałam bardzo ekspresyjne papiery, do których dodałam trochę kolorów (papiery były biało żółto czarne) przy pomocy farb impasto. Bawiłam się tutaj zarówno pędzlem, szablonami jak i palcem. Użyłam też kilku stempli by trochę pomieszać w tle.
Jeśli ciekawią Was te białe pastki, to zrobiłam je przy pomocy lekkiej pasty od Finnabair oraz białego proszku do embossingu od Lindys.

 Stemple pomogły mi stworzyć tło więc pracę wysyłam także do Art Piaskownicy.








Pracę zgłaszam na wyzwania:

  
 

 
Kreatywnego dnia,
Asia

Komentarze

  1. Ależ dzieje się na tej pracy,super.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa!!!! Ależ pozytywna , kolorowa taka. Mega! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... tryska z niej niesamowita energia - super praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega praca i te kolory <3 Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz