Love is in the air - Made of stars




Cześć,

Wykrojnik dziewczynki z balonikami bardzo przypadł mi do gustu i stał się podstawą do stworzenia kolejnej miłosnej kartki.

Praca powstała z papierów Made of stars, firmy Altair art.

 Motylki pokryłam glossy accents oraz wygięłam, dla dodania im wymiaru.



Papier wygląda jak wycinek kosmosu, jednak jest to płaski wycinek. Zależało mi na dodaniu trzeciego wymiaru, dlatego pochlapałam go farbami (srebną, żółtą, złotą i niebieską). Teraz pod palsami czuć delikatną fakturę.






Pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie Altair Art:






http://www.altairart.pl/2018/02/challenge-22018.html

Komentarze

  1. Jest cudowna i magiczna :) jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Super pomysł oraz wykonanie. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art , Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all these butterflies!! Thank you for joining us at Altair Art Challenge!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I was afraid that this butterflies would be too simple:) I had a lot of fun creating this card!

      Usuń
  5. Wyjątkowa, pomysłowa i przepiękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really a beautiful card! Thanks for playing at Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz