Fioletowo mi

Cześć,

Robienie niebieskiej kartki sprawiło mi tak dużo radości że postanowiłam zrobić podobną, fioletową.

Fiolet jest moim ulubionym kolorem, dlatego cieszę się że w tym roku w scrapświecie będzie go tak dużo.

Papiery z kolekcji Lemoncraft.


Tekturka 13 arts. Fioletowa farba od Finnabair.


Kwiaty zrobiłam własnoręcznie, foarmiran na gorąco, farbowany gelatosami.  Florystyczne dodatki od 13 arts oraz prezent od Kasi:)




Pracę zgłaszam na wyzwania:

1. Lemoncraft





Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka. 

2. EgoCraft



https://egocraftpl.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-16-kwiaty.html 

3. CraftyMoly
http://craftymoly.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-67-wiosna-ach-to-ty.html 

Komentarze

  1. Przepiękna kartka! Jestem oczarowana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kompozycja i do tego wszystkiego media <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) z farbami na kartkach jeszcze się boję, ale nieśmiało próbuję:)

      Usuń
  3. Przecudna! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za zabawę z egocraft.pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca:)Dziękujemy za udział w zabawie na blogu sklepu
    Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna i taka wiosenna :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca!
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz