Kardki dla Amy

Cześć,

Dzisiaj mam do pokazania kilka kartek, które będę wysyłała aż do Kanady:) Jedna z moich ulubionych youtuberek, co miesiąc pokazuje kartki jakie otrzymuje od swoich widzów. Tematyka co miesiąc jest narzucona. W tym miesiącu i ja postanowiłam się w to zabawić:).

Kwiecień : Dzień matki/Kawa

Dwa zupełnie inne tematy natchnęły mnie do przygotowania dwóch kartek. Tą z okazji dla matki już pokazywałam, więc prześlę tylko jedno zdjęcie:




Kartka kawowa:

Kartka przygotowana z papierów Laserowe Love



W rogu umieściłam ziarna prawdziwej kawy, prosto z młynka.



Maj: Dzień ojca/męska






Czerwiec: Woda/Ocean/plaża

Cudowne stemple zaprojektowane przez Olgę dla AALL & Create oraz tusze distres oxide



Piasek przywieziony z podróży poślubnej :)





 Link do akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=FngZ3Kl1HeA&index=26&t=48s&list=PLnE0ecEo4DX1Cw8P09_dkkf2bAAcpCWhz 

Komentarze