Niebieskie kwiaty

Cześć,

Dzisiaj przesyłam zdjęcia dwóch kartek z papierów Lemoncraft.


Pierwsza w kolorze niebieskim, z serii Nie zapomnij o mnie.



Kwiatki wykonałam sama z foarmiranu na gorąco, farbowane były przy ponocy gelatosów.


Piękne listki to nic innego jak embosing na gorąco na kalce technicznej.

Kartkę przygotowywałam dla ważnej dla mnie kobiety, stąd połączenie dwóch słomek dratwą.

W kartce nie zabrakło też drewienek.

Pracę zgłaszam do wyzwań:

1. Kartkowe ABC
 https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/03/e-jak-eko-przydas.html
2. Craft o'clock

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=2178 

3. Bloom craft

wyzwanie #18 bloomcraft

Do odważnych świat należy!:)

Komentarze

  1. Piękna kartka z cudnymi kwiatami. Fajny pomysł na listki ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) kwiatków cały czas się uczę, więc cieszę się że wyszły:)

      Usuń
  2. Kartka ładnie skomponowana, a kwiaty robią wrażenie! :) Dziękuję za udział w zabawie z KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, pięknie stworzona kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz