Zabawa kolorami


Cześć,

Dzisiaj przesyłam zdjęcia pracy, którą zrobiłam pod mapkę konkursową. Mapka  bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam coś z niej przygotować, nawet jeśli bym nie zdążyła z konkursem.
Nie chciałam użyć gotowych papierów, tylko tło stworzyć od podstaw, więc wyciągnęłam papier akwarelowy, tusze distress oxide i stemple AALL@CREATE by Olga. Na koniec zabrakło mi czarnego akcentu, więc przy pomocy wykrojnika stworzyłam czarny napis smile (wykrojnik z sizzix, ale niestety nie pamiętam nazwy). Dość opisu, zapraszam na zdjęcia:)



 Przy balonikach i słoniku pobawiłam się w maskowanie. Nie mam specjalnych materiałów do maskowania, użyłam zwykłej taśmy malarskiej.




Na zdjęciach z przodu mało widać blasku, dlatego zrobiłam zdjęcie z boku. Na balonikach użyłam jednego z tuszy 13 arts, zaś słonika pokryłam glossy accents (lub jego odpowiednikiem).


Pracę zgłaszam na konkurs:

The Scrappy  Sketches

https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-marcowe.html?showComment=1521920129240#c2327128973256831265
mapka:
https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-marcowe.html?showComment=1521920129240#c2327128973256831265

Komentarze

  1. Ale energia i moc kolorów! Piękna, inna, fascynujaca kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Starałam się żeby była trochę inna:)

      Usuń
  2. Fantastyczna kartka, bardzo lubię takie kolorowe wariactwa :-) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło, cudna kartka wyszła :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz