Akwarele 13 arts

Cześć,

Kilka dni temu dostałam akwarele 13 arts, które wygrałam poczas life na FB (polecam branie udziału bo na prawdę można wygrać fajne produkty:) ).

Usiadłam do nich wczoraj (a może przed wczoraj, ostatnio dni mi się zlewają;) ) i powstały trzy karteczki. Moim celem było przygotowanie kartek w innym stylu z użyciem nowego produktu.





1. Urodzinowa Alicja

Do kartki wykorzystałam:
- papier akwarelowy
- farby akwarelowe 13 arts
- farbę Color Glow: blue saphire
- Alice in Candyland - zestaw elementów do wycinania oraz jeden z papierów
- maska Blizzard of dots
- modeling paste
- naklejki Alice says
- cienkopis


Kilka zbliżeń:

Alicję kolorowałam farbami akwarelowymi, twarz wyszła mi trochę za ciemna;)


Poza Alicją, nowe farby akwarelowe przydały się do stworzenia tła: widoczna powyżej jaśniejsza plama, oraz w kropkach (pasta do masek zmieszana z niebieskim kolorem z zestawu).
Na zdjęciu tego nie widać, ale ciemniejsza, środkowa niebieska plama jest połyskująca (farba color glow).

W środku kartki dodałam naklejkę z napisem z kolekcji.

2. Królik

Do kartki wykorzystałam:
- papier akwarelowy
- farby akwarelowe 13 arts
- Alice in Candyland - zestaw elementów do wycinania oraz jeden z papierów
- naklejki Tim Holtz
- cienkopis

Trochę zdjęć szczegółów:
 Linie widoczne na papierze scrapowym są nadrukowane, dla stworzenia spójności z papierem akwarelowym starałam się dokończyć te linie.

Napis "my friend" i "all the time" sama zaznaczyłam przy pomocy cienkopisu.

Króliczka pokolorowałam akwarelami, dodałam też akwarelowe plamy, które miały udawać kałużę. 

3. Ćma

 Chcę ją zgłosić na konkurs, więc więcej zdjęć będzie w osobnym poście ;)


Komentarze