Ćma

Cześć,

Bawiąc się akwarelami 13 arts pojawił się pomysł na pracę konkursową. Widziałam inne prace, są przepiękne (szczególnie jedna;) ), więc moje szanse są marne, ale i tak zgłaszam:) Może ktoś odwiedzi mojego bloga i zostanie na dłużej;)



Do kartki użyłam:
- papier akwarelowy
- czarny cienkopis
- Stempel #47 All and Create
- tusz i puder do embosingu (czarny na ćmę i złoty na napis)
- farby akwarelowe 13 arts
- tusz splash czarny 13 arts
- krople nuvo
- color glow Amber 13 arts
- naklejki 13 arts: Vintage moments words

Zdjęcia detali:


Ćma pokryta jest farbką Color glow, więc połyskuje (niestety na zdjęciu tego nie widać).

 Mój czarny splash jest trochę stary (jeszcze ma stare "podłużne" opakowanie, nakrętka się rozpadła;) ), więc efekt chlapań był dziwny. Dlatego dodałam krople nuvo.



Pracę zgłaszam na wyzwania:

1. 13 arts

(zainspirowały mnie kolory)
https://13artspl.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-challenge-65-april-moodboard.html

2. Sklepik Gosi


Zainspirowały mnie kolory:

Komentarze

  1. Oh this is lovely. Love how you used the watercolor. It's so beautiful and striking. Thank for joining us at #13arts this month ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for this nice words:) Next time when, I will sent work for 13 arts chalenge, I will write in English as well:)

      Usuń
  2. Świetna kartka! Uzyskałaś piękny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wymieszane kolory, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, nawiązujące wprost do naszego moodboardu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie prace. ładnie Ci wychodzą :) Ja chyba zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz