Cześć,

Lubię uczestniczyć w wyzwaniach, gdyż motywują mnie do działania. Co prawda, wygrałam tylko raz, ale jakie to ma znaczenie jak jest dobra zabawa i powiększa się kolekcja prac "na pokaz".

Dzisiaj połączyłam trzy wyzwania: Zielono mi, praca z mapką i ogród pełen kwiatów i słońca.


Trochę zdjęć szczegółów:







Na żywo dwa górne papiery są bardziej zielone:)

Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. Zielono mi - UHK Gallery
















2. Wyzwanie z mapką - The scrappy sketches



3. Ogród pełen kwiatów i słońca- Szuflada

Komentarze

  1. Bardzo ładna kartka, z ciekawą kompozycją (fajne te ozdobne brzegi po jednej stronie) i ślicznie wykonana :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka - podoba mi się to połączenie brązów z zieleniami. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, zachwyciła mnie ta praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz