Cześć,

Ostatnio składałam zamówienie w https://craftcorner.pl/ i dostałam kilka fajnych gratisów, m.in. czekoladownik na merci.

Praca na tej bazie była bardzo łatwa, wszystko równo docięte i dobrze zbigowane.


Papiery UHK Gallery, seria DESERT ROSE. Kwiaty w większości (a może i wszystkie, część była ze starych zapasów i nie pamiętam marki) z WOC.



Papier widoczny w lewym górnym rogu, jest jednym z zielonych papierów kolekcji, który został potraktowany folderem do embosingu, a następnie pocieniowałam go metalicznym. fiiletowym tuszem.

Jeszcze nie mam okazji ale na pewno pudełko wraz z czekoladkami dostanie któraś z bliskich mi osób:)

Nie byłabym sobą, gdybym nie zgłosiła tego na wyzwanie:

Artimeno - folder do embosingu
http://artimeno.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-64-folder-do-embossingu.html

Komentarze

  1. Zachwycający czekoladownik. Piękne kolory i cudne tło. Pozdrawiam - Karolina/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czekoladownik, tak piękny, że mogłabyś go wręczyć nawet bez czekolady ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. te tusze to był strzał w 10! dziękuję Ci bardzo za dołączenie do naszego wyzwania, pozdrawiam Joanna DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie mnie zmotywowało i zainspirowało:) Dziękuję:)

      Usuń
  4. 43 years old Research Assistant III Leland Tear, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Taxidermy. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a XF. Odwiedz strone glowna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz