Tęczowy tort

Cześć,

Dzisiaj pobawiłam się w cukiernika:) A że pieczenie mi nie wychodzi to nie polecam by tort zjeść;)



Tęczowy torcik powstał w oparciu o szablon (bardzo w oparciu, bo szablon wydrukowałam i wycięłam nożykiem) z blogu Lemoncraft (link na koniec).

Tęczowy tort musi być bardzo słodki, dlatego jest cały pokryty kremem. Jako krem posłużyła pasta śniegowa. Zamiast lukrowanych kuleczek wystąpiły białe puchate kuleczki.


 

I sama tęcza, z nią trochę było zabawy: przy pomocy pędzelka nakładałam żel medium, po czym sypałam brokatem. I tak kolor po kolorze.


I jeszcze jedno zdjęcie, bo gdzie tęcza tam Charlie:)


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1. Let's scrap together, Lemoncraft


Smacznego!:)

Komentarze

  1. O kurcze! zaszalałaś! Na taki kawałek tortu skuszą się nie tylko jednorożce:) Wygląda bardzo apetycznie. Dziękuję za udział w torcikowej edycji LST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) starałam się zrobić nietypową oprawę tortu:)

      Usuń
  2. Wygląda jak prawdziwy!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz