Wiosenne porządki

Cześć,

Wyzwanie w Zielonych Kotach nakłoniło mnie do skończenia projektu, jaki zaczęłam kilka miesięcy temu. Mam na myśli puszkę, którą na początku roku pomalowałam na czarno (nie pamiętam czy przy pomocy farby akrylowej czy gesso), a która czekała od dłuższego czasu aż pojawi się pomysł na wykończenie.



Do ozdobienia puszki użyłam:

- gel medium 13 arts
- Czarne gesso pentart (kupiłam dawno temu, dobrze że w końcu je wykorzystałam)
- Kulki 3D i proszek Pentart
- Kuleczki Gold XS microspheres 13 arts
- Farby acrylowe, Art alchemy, Prima marketing:
  - metallique dark violet
  - mettalique pink blush
  - metallique romance pink
- pasta nuvo, mousse black ash
- kwiatki, elementy florystyczne
- foremka i masa plastyczna


Farby primy, poza najnowszym kolorem, prawdopodobnie nigdy nie były używane:)

A teraz więcej zdjęć pracy:








Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. Zielone koty



http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-wiosenne-porzadki.html 


2. Scrapkowo

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-28-kwieciscie_9.html


Komentarze

  1. Bosko wyszło! Efekt metaliczny jest świetny, a całość po prostu jak z zaczarowanego ogrodu! Super praca, dziękujemy za zgłoszenie jej na wyzwanie Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chyba nigdy nikt w tak miłych słowach nie ocenił mojej pracy:)

      Usuń
  2. Te fiolety prezentują się niesamowicie;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) na żywo ich barwa jest piękniejsza:) polecam te farby:)

      Usuń
  3. wooow:)! GENIALNA praca:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała praca i ten kolor :) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca. Piękny kolor. Dziękujemy za udział w wyzwaniu . DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz