Wiosenny łapacz snów

Witam,

Jeszcze w sobotę przed Wielkanocą kończyłam wiosenny łapacz snów. Pracowałam głównie w zieleniach, jest to kolor na który obecnie moja córcia najczęściej zwraca uwagę, a łapacz chciałam zawiesić w jej pokoju. Dla przełamania dodałam odrobinę żółci.

Dwa poniższe zdjęcia przedstawiają pracę w świetle dziennym (po lewej) i sztucznym (po prawej)

Kwiaty, ptaki i dodatki były farbowane przy pomocy mgiełek i ecolin.
 Między kwiatami usiadł tekturkowy motyl.
 
 Łapacz był kolorowany przy pomocy mgiełek i ecolin.

Projekt bazuje na podstawie łapacza snów, którego wykonałam na warsztatach u Olgi Heldwein:

Pracę zgładzam na wyzwania:

1. I like chellenges
http://like-chellenges.blogspot.com/2018/03/piorko-wyzwanie-32.html


2. Scrapek
http://scrapek.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-nr-66-ptasie-trele.html

3. Miszmasz papierowy
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-39-wiosenna-praca-z-tekturka.html


Komentarze

  1. Fantastyczny łapacz snów, w wiosennych kolorach!.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu piórkowym na blogi I like challenges
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolory wiosenne by pokój córki rozświetlać:)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie Scrapka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy łapacz snów! I kolorystyka taka wesoła soczysta, aż czuje się wiosnę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się że udało mi się trochę wiosny uchwycić:)

      Usuń
  4. Urocza, wiosenna i radosna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten łapacz snów, na pewno się córci spodobał. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie jest za mała (pół roczku) ale mam nadzieję że jej się spodoba za jakiś czas:) i że do tego czasu będzie cały;)

      Usuń
  6. Śliczny łapacz, bardzo wiosenny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa praca, dziękujemy za udział w naszej zabawie na blogu ILC ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень красивые ловцы для снов. Могу себе представить, какие прекрасные сны сняться с ними!!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz