Wiosna 2

Cześć,

Tak jak napisałam w poprzednim poście, dzisiaj przygotowałam jeszcze jedną wiosenną pracę. Do jej powstania natchnęło mnie wyzwanie "przebudzenie motyla".

Do pracy użyłam:
Farby w proszku Color glow (13 arts)
Motyle (Altair Art)
Naklejki (Tim Holtz)
Papier Romantic Garden (ScrapAndMe)




Z tyłu za motylami widać tło jakie przygotowałam przy pomocy farbek Color Glow.



Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. Studio 75 (Akwarelowa wiosna)
2. Three wishes 



3. It's just fun
Zdjęcie użytkownika Sylwia Spryszak.

Komentarze

  1. Urocza motylkowa kartka :-) Dziękuję za udział w kwietniowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, te motyle jak żywe. Piękne zdjęcie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It;s just Fun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, motyle Altairart na prawdę świetnie wyglądają:) Ze zdjęciami to ciągle się uczę, dlatego tym bardziej miło mi to czytać:)

      Usuń
  3. dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż tu motyli! Kolorowo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bal motyli...Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jak w prawdziwej motylarni :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przebudzenie motyla :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Another gorgeous card of yours! Thanks again for playing along at Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card! Thank you for sharing with us on Studio75 blog!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz