Prawie najważniejsza decyzja w życiu

Cześć,

Zapraszam do obejrzenia mojej kolejnej kartki przygotowanej na wyzwanie z mapką:


 Tym razem jest to mapka The scrappy sketches:

https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-kwietniowe-may-challenge.html

Głównie zainspirowały mnie trzy kwadraty po lewej stronie maski. Skojarzyły mi się one z okienkami.

Tło przygotowałam przy pomocy tuszy Distress Oxide.


 Próbowałam stworzyć serduszka przy pomocy Glossy actens, wyszło z różnym skutkiem ;)



W środku odbiłam psie łapki, które są pokryte przeźroczystym pudrem do embosingu.

Pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie:

The scrappy sketches
https://thescrappysketches.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-kwietniowe-may-challenge.html


Komentarze

  1. Urocza kartka! Świetny pomysł z tymi okienkami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna i niezwykle oryginalna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz