Spotkanie

Cześć,

Mediowe spotkanie musi mieć zdjęcie. Jak jest zdjęcie to jest i LO. Tym razem czarne gesso i zielone farby metaliczne.


Co tutaj użyłam, trudno mi wymienić, bo to był "twórczy szał".

Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. APS craft ( maskę widać w lewym górnym rogu oraz w prawym dolnym rogu).


https://apscraft.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-8-praca-mediowa-z-uzyciem-maski.html.
2. Filigranki ( mnie moja praca zaskoczyła, nie są to do końca moje kolory, do mieszkania kolorystycznie też nie pasuje, ale miałam ochotę dać ponieść się fantazji)


http://filigranki-pl.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-34.html.

3. Miszmasz papierowy (tekturki widoczne są wokół zdjęcia- prostokątne kształty).
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-32-zielono-mi.html 

Komentarze

  1. Piękna praca, wyjątkowa i niepowtarzalna, taki "twórczy szał" to ja szczerze podziwiam:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki twórczy szał! Praca jest swietna, energiczna. Do mojego wnętrza z kolei by pasowała ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie oprawione zdjęcie :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa praca, Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca praca. Ewidentnie widać, że robiona całym sercem. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca w ciekawych kolorach. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu
    na blogu sklepu"Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz