Męska kartka

Cześć,

Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej inspiracji dla blogu Craft o'clock.


Kartkę przygotowałam w oparciu o piękną kolekcję Ladies and Gentelmen.


W górnym papierze wycięłam przy pomocy wykrojnika romby. W powstałym w ten sposób okienku widać zielono brązową mgiełkę oraz czarne mikrokulki. Pod kwiatami widać zielony wianek oraz liście wycięte z papieru bazowego. NA liściach użyłam tej samej mgiełki co w tle.  Papiery dobrze przyjęły media.
Czarną słomkę, także wykonałam z papieru z zestawu. Dodałam do niej czarny tusz distress.

W dolnym lewym rogu pobawiłam się embosingiem na gorąco. Papier jest na tyle gruby, ze dobrze to przyjął.
Kwiaty wykonałam samodzielnie z foamiranu.
 Na koniec całość pochlapałam mgiełką oraz dodałam czarne kropelki nuvo.

Zachęcam Was do zobaczenia pozostałych powitalnych prac. Uważam, że są niesamowite i trudno mi jest wybrać moje ulubione:)

http://www.craft-o-clock-blog.pl/

Komentarze