Ślubny album

Cześć,


Dzięki wyróżnieniu w wyzwaniu "Uroczystości rodzinne" miałam możliwość zaprezentowania swojej pracy na blogu Three Wishes Craft.

Jako pracę inspiracyjną przygotowałam album ślubny.


Jako bazy albumowej użyłam produktu eko-scrapbooking. Wszystkie papierowe elementy są z kolekcji Romantic Garden Part 1 oraz 2.


Tańcząca para to tekturka (nie wiem jakiej firmy, gdyż starsze wzory przechowuję bez etykiet). Pokryłam ją dwiema farbami Finnabair, a następnie dużą ilością glossy actents, dzięki czemu para pięknie się mieni. 

W małej buteleczce w kształcie serca znajdują się koraliki.

Wszystkie papiery, jak i elementy papierowe, to kolekcja Romantic Garden Part 1 i 2.





 Na ostatniej stronie zamieściłam kopertę 3d, a by pastwo młodzi mogli schować pamiątki z wesela.



Zapraszam Was serdecznie na bloga Three Wishes Craft.

________________________________________________________

1. Kwiatki zrobiłam przy pomocy wykrojnika nasturcja z APS Craft, więc pobawię się z nimi;)

http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html

2. Co to był za ślub!
http://craftymoly.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-71-ach-co-to-by-za-slub.html

Komentarze

  1. Prześliczny album, na pewno ucieszy. Kolorystyka boska jest sporo mojego ukochanego fioletu. :) Album jednocześnie pełen delikatności, romantyzmu i moim zdaniem ma też ziarenko baśniowych klimatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly
    trzymam kciuki
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Album będzie wspaniałą pamiątką!!! Dziękujemy za wspólna zabawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą oprawę dla zdjęć stworzyłaś, a okładka jest niesamowita :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz