Dwie kartki okolicznościowe

Cześć,

Zapraszam Was do obejrzenia dwóch kartek okolicznościowych, przygotowanych z jednej kolekcji papierów.

Do przygotowania kartek użyłam:
1. Kolekcji Hello Beautiful (link do sklepu Ewa) - korzystałam jedynie z dużej kolekcji papierów
2. Kwiatki materiałowe (link do sklepu Ewa, ja użyłam wariantów: 002, 017 oraz 024)
3. stemple Agateria (link do sklepu Ewa)
5. Klejenie: taśmy 3D, taśmy dwustronnie klejące od Craft o'Clock
4. puder do embossingu- złoty Lawn Fawn oraz czarny Ranger
5. tusz do embossingu - VersaMark ink
6. perełki w płynie - Nuvo Drops
7. różne inne dodatki, jeśli jakiś Was interesuje, piszcie śmiało:)

Nie lubię za bardzo ozdabiać pudełek, gdyż wolę by były płaskie ze względów praktycznych:



W środku są wstążki, dopasowane kolorystycznie do najmocniejszego koloru kolekcji:

 

 W pierwszej kartce nie dodawałam dodatkowych przestrzennych ozdób. Wycięłam kwiaty, liście i ptaszka z kolekcji i ułożyłam w kompozycje warstwową:
 Przy pomocy złotego pudru do embossingu dodałam trochę tekstury do kartki, całość dodatkowo chlapałam mgiełkami i farbami metalicznymi:



Do drugiej kartki dodałam przepiękne materiałowe kwiaty ze sklepu Ewa, do tej pory kwiaty materiałowe wykorzystywałam jedynie w pracach mocno mediowych, gdzie cały kolor przykrywałam farbami i woskami, po tej pracy zmienię zdanie na ten temat:)
 Tło ozdobiłam podobnie jak przy 1 pracy: złoty embossing oraz farby metaliczne i mgiełki
 Dwie warstwy embossingu położyłam na tekturkę, efekt na żywo jest zachwycający
Wspomniane wyżej, piękne materiałowe kwiaty w połączeniu z elementami wyciętymi z kolekcji
 Napis - stempel Agaterii


Ostatnie zdjęcie jest celowo przyciemnione- robione jest bez lampy błyskowej, aby pokazać jak wszystko się pięknie mieni.



 Mam nadzieję, że moje prace zachęcą Was do zakupów oraz do tworzenia:)



Komentarze