Mediowe kartki

Cześć,

Ostatnio zrobiłam trzy prace na urodziny dla wyjątkowej osoby. Tworzenie dla niej zawsze sprawia mi wiele radości, gdyż jej styl jest dla mnie sporym wyzwaniem i muszę odważnie podchodzić do tematu:) Tym razem przygotowałam dwie kartki oraz piracką skrzynię na skarby. Skrzynia - jutro, dzisiaj zapraszam do obejrzenia kartek.

W obu pracach tło powstało od białej kartki, jest tam dużo różnych mediów, mgiełki, pudry do embossingu, pasty strukturalne, woski, farby - sama nie pamiętam co dokładnie brałam do rąk w tym twórczym szale.

1. Kartka z laleczką Primy - powstała na formacie DL.

 Na pracy w trzech miejscach pojawia sie ten motyw rombu - jest to jedna z moich ulubionych masek. Użyłam tutaj pasty strukturalnej transparentnej, która została pokryta pudrem do embossingu. Pasta pod wpływem temperatury bąbelkowała, co wg mnie dało ciekawy efekt dodatkowej struktury.

Z tyłu widać napisy- jest to stempel i czarny tusz.



Tło to przede wszystkim mgiełki Lindy's. Całość na koniec pochlapałam farbą sparks Finnabair. Wiele elementów jest podkreślone przy pomocy żelopisów.

II kartka zawiera dużo metali i jest pokryta woskami
 Piękny efekt kolorystyczny widać pod kaboszonami.
Między kwiatami ukrył się ważny napis.



Komentarze