Wspomnienie z wakacji

Cześć,

Zapraszam Was do obejrzenia mojej inspiracji, jaką przygotowałam dla Craft o' Clock z okazji zakończenia wakacji.










W mojej rodzinie panuje tradycja przywożenia małych pamiątek z wakacji, lokalne napoje, sery, czy magnesy na lodówkę. Do takiego drobiazgu przygotowałam tag, nawiązujący do miejsca wycieczki. Bazę taga wycięłam z BAZY KRAFT. Jest ona mało widoczna, gdyż nadałam jej morskiego charakteru przy pomocy folderu do wytłaczania oraz mediów (clear gesso, woski metaliczne, tusz czarny). Drugi, mniejszy tag oraz wyspa i palmy są wycięte z papierów z kolekcji ADVENTURE AWAITS. Dodałam także napis, z malej kolekcji oraz okrągły DIE CUT. Całość dopełniają SZNURKI.












Jeden tak to trochę mało, dlatego przygotowałam drugi, który ma być pamiątką z wakacji, gdyż zawiera element z nich przywieziony-piasek. Bazę stanowi ponownie papier KRAFT, a papiery pochodzą z kolekcji ADVENTURE AWAITS. Tym razem pobawiłam się folią do złoceń, dodając trochę blasku do prostej kompozycji. Na koniec dodałam palmę z zestawu DIE-CUT CHIPBOARD.










Komentarze