Jesienne tagi

Cześć,

Zapraszam do obejrzenia trzech tagów, jakie zrobiłam z myślą o wyzwaniu w decoratorium. Tematyka jesienna była dla mnie nie lada wezwaniem (nie mam pomarańczowych farb, żółtą miałam jedynie małą próbkę, którą dostałam wraz z KITem). Nie bardzo wiedziałam jak się do tego zabrać, więc wyciągnęłam wszystkie media DecoArt jakie miałam w domu, przygotowałam z beermaty trzy tagi i zaczęłam zabawę.

Z farb DecoArt użyłam (tło zrobiłam od podstaw):
1. Halloween
- Metallic Festive Red
- Metallic Amethyst
2. Podróż (myślałam o tagu dla kogoś, kto zmienia pracę)
- Metallic Festive Red
- Metallic Festive Green
3. Jesienny z kwiatami:
- Metallic Festive Red

Do każdego tagu dodatkowo użyłam:
-  Triple Thick Glaze Gloss
- Cracle Glaze
- Antique cream Carbon Black

Zapraszam do oglądania:)













I formalności, pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://decoratorium-inspiracje.blogspot.com/2018/11/w-odcieniach-jesieni-wyzwanie.html?fbclid=IwAR2GVk9HaCwu6_7MypxeBNTYuXGtwh4ycS73vOtjAqH-mFYJw-pET6dQht4

Komentarze

  1. Cudne te tagi! Dziękuje za udział w wyzwaniu Decoratorium

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wyboru, do koloru, każdy inny i wyjątkowy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decoratorium :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz