Spacer po ksieżycu

Cześć,

Ostatnio miałam mediowy szał;) powstały 4 prace w 2 dni, jedną poznaliście wczoraj, dzisiaj prezentuję tag.


Dziewczynka spacerująca po księżycu, który zrobiłam z gazy popsikanej srebrną mgiełką i z dodatkiem kulek 3d.


Nocne niebo to nic innego jak czarne gesso, na które nałożyłam farbę impasto (jutro zobaczycie jaki efekt ta farba daje na jasnym gessie).

Dla urozmaicenia przez maskę nałożyłam żółtą pastę impasto, oraz żółty puder do embossingu, całość pochlapałam żółtą, białą oraz czarną farbą.



Skrzydła zrobiłam z tekturek które pokryłam dwoma kolorami farby sparks, oraz odrobiną impasto z tła, następnie "dziury" wypełniłam glossy actens oraz proszkami 13 arts. żeby wszystko się nie rozlało od tyłu skrzydeł przykleiłam przeźroczystą folię.






Pracę zgłaszam na wyzwania:


https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/01/koloroton-8.html?fbclid=IwAR0b1T63tsnnIBimuuynttC96JacOj64FXIb3McucpVr9FEYdO9lBnNeXCg



Ps. Jeśli kogoś interesują dokładne nazwy produktów to podam:)

Komentarze

  1. Ciekawa praca, ta grafika dziecka kapitalnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle uroczy tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magicznie :) dziękuję za udział w zabawie Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nasycone kolory, super tag! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy tag! Widać, że sprawnie i z wielką pasją posługujesz się mediami. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz