Znowu fiolet? Ahh to zima.

Cześć,

W tym roku wcześniej zaczęłam pracę nad kartkami na Boże Narodzenie, a właściwie to od świąt nie przerwałam passy;)

Dzisiaj mam do zaprezentowania fioletową kartkę z cudownej kolekcji 7 dots studio - Norten Lights.



Te smugi na jeleniach to wosk, efekt będzie lepiej widać na ostatnim zdjęciu.
 Przepiękna fioletowa róża nie jest moja, wygrałam ją przy okazji rocznicy bloga Olgi :)

 Efekt chropowatości to czarny tusz distress i przeźroczysty puder do embossingu na gorąco.
 W tle cudowna maska Agaterii.




Pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-40.html

Komentarze

  1. Baaardzo mi się podoba tło tej kartki! Super kartka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima w fioletach? Cóż .... bardzo ciekawa i oryginalna interpretacja... Co wcale nie oznacza, że mi się nie podoba. Wręcz przeciwnie jest bosko. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu od A do Zet :) Życzę też powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię fiolet i zima w tym kolorze podoba mi się bardzo :) Dziękuje za udział w zabawie na blogu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie dobrałaś kolorystykę, uzyskując efekt wow! Świetnie zmediowalaś elementy, kartka super. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu "Od A do Zet":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz